0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
تاریخچه برند ژاک لمن

تاسیس شرکت ساعت سازی ژاک لمنز

ژاک لمنز در سال 1975 در سنت گلن اتریش توسط دو برادر آلفرد و نوربرت ریدل تاسیس شده است. تا سال 2013 این کمپانی تقریبا 850 مدل ساعت تولید و روانه بازار کرده است. بر اساس اطلاعات واچ ویکی، سهام 100 درصدی این شرکت متعلق به همین خانواده می باشد و همه در تولید، توسعه و بازاریابی ساعت های مچی خود درگیر هستند. برند « JACQUES LEMANS » حدود 40 سال سابقه فعالیت دارد و در این مدت توانسته ابتکارات خوبی را از خود به نمایش بگذارد. 

آلفرد و نوربرت مدیر عاملان این شرکت هستند. همچنین این شرکت در 120 کشور دارای 9500 فروشگاه می باشد.

یک قاب فلزی ساخته شده از فولاد ضد زنگ که توسط ژاک لمنز ساخته شده است و با یک حرکت خودکار والیوکس اتوماتیک و کالیبر 7750. قیمت کریستال 40 میلی متری به همراه کریستال پشت آن در سایت OVERSTOCK.COM تقریبا 824 پوند می باشد.

تاریخچه این شرکت از سال 1970 تا 2013 با جزئیات بیشتر به شرح زیر است:

هرچند که ژاک لمنز(جواهرات و ساعتش)در سال 1979 تاسیس شد، اما به نظر می رسد که ژاک لمنز ساعت مارک لمنز را کمی بعدتر در سال 1983 به وجود آورده است. در آغاز سال 1982 ژاک لمنز یک شرکت تابعه سوئیسی را برای ساخت ساعت به خدمت گرفت و سپس در سال 1983 یکی دیگر از شرکت های تابعه خود را در هنگ کنگ تاسیسی کرد، جایی که تولید ساهت هایی با این برند نیز آغاز شده بود.

شرکت در سال 1990 در زمینه تولید و بازاریابی در مقیاس بین المللی شرکت کرد و دومین کارخانه تولیدی خود را در خاور دور در سال 1993 ایجاد کرد. ژاک لمنز در سال 1995شرکت آلمانی خود به نام ژاک لمنز آلمان را تاسیس کرد.

سپس در سال 1999، درست قبل از هزاره جدید نام تجاری جدید آلفا سفیر به عنوان یک برند همراه برای ژاک لمنز راه اندازی شد، در سال 2002، ژاک لمنز ساعت های ساخت سوئیس خود را تحت عنوان ژاک لمنز ژنو راه اندازی کرد و تولید را از سوئیس به ژنو انتقال داد.

 

تاریخچه ساعت ژاک لمنز

 

ورود ساعت ژاک لمنز به فرومول 1

دوره بعدی ژاک لمنز همراه با ورزش بود. آنها در سال 2005 استادیوم ژاک لمنز آرنا را تاسیس کردند و در ادامه همان سال، جواز مسابقات فرمول وان را به دست آوردند که منجر به تولید محصولات ورزشی ژاک لمنز گردید. همچنین آنها در ادامه باشگاه گل خود را به وجود آوردند و سپس توانستند در سال 2010 تحت یک برند دیگر محصولات جدید خود را تحت عنوان لیگ قهرمانان اروپا را به وجود بیاورند.

ساعت کورنوگراف آلارم فرمول وان توسط ژاک لمونز با یک مورد فولاد ضد زنگ 46 میلی متری و کوارتز ژاپنی، و شیشه کریستالی ساخته شد. که قیمت آن در سایت اوراستوک137.38 پوند قیمت گذاری شد. و تنها یک مدل در تمامی ساعت های فرمول وان ژاک لمنز می باشد.

یک برند جدید به نام پیر پتی در سال 2011 راه اندازی شد و کوین کاستنر در سال 2013 به طور رسمی با این برند همکاری خود را آغاز کرد، و در همان سال شرکت ترندستر، برنده جایزه سالانه کرونو شد. کالکشن کوین کاستنر که به همین نام نیز نامگذاری شد. اما به طور کلی ما از این کالکشن جدید رضایت نداریم و احساس می کنیم که ژاک لمنز می توانست بهتر از این کار کند.

بسیار خوب، اما نکته ای در این میان وجود دارد در اینجا این مشکل به نظر می رسد که که بین شرکت ژاک لمنز و شرکت بین المللی نظارت سوئیس، همچنین شرکت توزیع نظارت جهانی بر ایالات متحده، وظیفه فروش، تعمیرات و تضمین این برند را در اختیار دارد. به نظر می رسد که ژاک لمنز در نهایت متعلق به SWI می باشد که با تولید ساعت هایی با برند جدید در حال مبارزه است.

نظر من این است که ژاک لمنز تابع SWI نیست اگرچه فروش و بازاریابی آنها در آمریکا زیر چتر SWI می باشد. بر اساس آخرین اطلاعات آنلاینی که وجود دارد ژاک لمنز یک سازمان مستقل است که دفتر مرکزی آن در اتریش واقع شده است.

که تولید و بازاریابی طیف وسیعی از ساعت ها، از جمله زیر نام برند اصلی و تحت عنوان آلفا سفیر می باشد. می بایست این مسئله را گوشزد کرد که آخرین اطلاعاتی که در رابطه با این نهاد به بیرون درز کرده است هنوز، به رسمی مورد قبول واقع نشده است.

 

از ساعت ژاک لمنز بیشتر بدانید

ماهیت شرکت/ برند ژاک لمنز هنگامی که به کلکسیونر ها مراجعه می شود آن حالت اعتماد به نفس قوی را القا نمی کند. ما بیش از حد تجربه ساعت هایی داشته ایم که با نام ساخت سوئیس ارزان بوده اند و کیفیت قابل قبولی را نداشته اند. اما درباره ساعت های برند ژاک لمنز، بر اساس آخرین اطلاعات که مربوط به سال 2010 می باشد.

چه ساعت هایی که در سوئیس ساخته شده و چه ساعت های دیگر آنها هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با خرابی قطعات آنها گزارش نشده و این مسئله نشان دهنده کیفیت بالای ساعت های این برند می باشد.

من پیشنهاد نمی کنم که محصول فعلی ژاک لمنز را بررسی کنید. چیزی که من می گویم این مسئله است که من هیچ وقت یکی از آن مدل های کوارتز این شرکت را خریداری نمی کنم بلکه برای محصول دیگری که طراحی آن مقداری متفاوت و متعارف می باشد، پول پرداخت می کنم و خریداری می کنم.

اگر شما هم مثل من از نمونه های شیشه های مستطیلی لذت می برید پیشنهاد می کنم که به این مدل از ساعت های ژاک لمنز توجه کنید.

همچنین این نکته را نیز باید در نظر داشت که محصولات ژاک لمنز با بیشتر افراد جامعه ارتباط برقرار می کند.

ساعت مورد علاقه من از برند ژاک لمنز ساعت مستطیلی استیل ضد زنگ آن می باشد که دو زمانه می باشد و با استفاده از قطعات ژاپنی و شیشه کریستال ساخته شده است. قیمت این ساعت تقریبا 90 دلار است.

آلفا سافیر در سال 1999 توسط ژاک لمنز تاسیس شد و در سال 2000 شرکت علامت تجاری این برند را در آمریکا ثبت کرد، یک الماس با دو میله افقی در بالا و این ثبت تا سال 2014 ادامه داشت و این علامت تجاری به معنای تولید ساعت و کرنومتر با کریستال های یاقوتی شکل بود.

ساعت‌های آلفا سافیر هنوز در دسترس هستند و جدای از قرار گیری مشکوک این برند در فهرست ساعت‌های “غیر مناسب” که در بالا ذکر شد، من نمی‌توانم در مورد کیفیت و قابلیت اطمینان آن‌ها شهادت دهم. من انتظار داشتم که ساعت به طور کامل مناسب باشد و یک‌بار دیگر، اگر در نظر داشتم یک ساعت مچی پر زرق و برق را مد نظر داشته باشم، دنبال چیز خاصی می‌گشتم.

بدنامی مربوط به برند ممکن است به یک مدل خاص مربوط باشد، و با تمام تولید کنندگان در مقیاس بزرگ، این موردی است که همیشه در چند مدل وجود خواهند داشت که تنها در مورد خرید اولیه صادق نیستند، حتی اگر به نظر کاملا قابل احترام باشند.ساعت ژاک لمنز

من احساس می‌کنم که برند آلفا سافیر جایی در بازار دارد. این نام نه تنها یک نام شخصی و خانوادگی است که برای دادن “حضور” خاص به ساعت‌های مچی طراحی شده‌است، اما دارای یک طنین خاص است. هم چنین برخی از ساعت‌های بسیار جذاب هستند، و تعدادی از مدل‌های مکانیکی آلفا وجود دارد.

آمازون بریتانیا یکی از این نمونه‌ها را دارد – با یک صفحه فولادی ضد زنگ ۳۸ میلی متر و پنجره تاریخ، کریستال یاقوت و حرکت اتوماتیک، قیمت آن در حدود ۸۰ پوند.

ارائه ساعت‌های بند چرمی با تنوع رنگی زیاد یکی از نقاط قوت برند ژاک لمن است که در نگاه اول چشم بیننده را نوازش می‌دهد. ساعت‌های کلاسیک متنوعی با مدل‌های ساده که همیشه روی مد هستند و با لباس‌های زیادی ست می‌شوند در سبد محصولات این برند دیده می‌شود که برای استایل‌های رسمی و نیمه رسمی بسیار مناسب هستند. در کنار آن ساعت‌های کرنوگراف زیبا با طراحی شیک و منحصر به فرد هم که طرفداران زیادی دارند در بین ساعت‌های این کمپانی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. معمولا ساعت‌های کرنوگراف صفحات خیلی بزرگی دارند و وزن آن‌ها سنگین است به همین دلیل روی هر دستی زیبا نیستند اما در بین مدل‌های این برند می‌توانید مدل‌ها کرنوگراف ظریف زیبایی را پیدا کنید که روی مچ هر دستی می‌نشینند و زیبایی دست را دوچندان می‌کنند.