0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
تاریخچه برند امپریو آرمانی

تاریخچه ساعت های مچی امپریو آرمانی

امپریو آرمانی در اوایل دهه 1980 توسط جورجیو آرمانی، یکی از تأثیرگذارترین طراحان مُد در ایتالیا تاسیس شد.

زندگی جورجیو آرمانی

جورجیو آرمانی در تاریخ 11 جولای سال 1934 در پیاچنزا در ایتالیا بدنیا آمد.

در آغاز کار، وی تصمیم گرفت که شغل پزشکی را دنبال کند. سه سال بعد، او تصمیم گرفت که تحصیلات در رشتۀ پزشکی را رها کند و به ارتش پیوست. به علت سوابق پزشکی اش، بعداً او را به یک واحد درمانی منتقل کردند. او مدت زیادی را در خدمت ارتش نماند. در سال 1964، او کار خود را به عنوان یک تزئین کنندۀ ویترین در یک فروشگاه بزرگ در میلان آغاز کرد. سپس او به علت دانش و استعداد زیادش در زمینه پارچه و طراحی، به عنوان طراح یک شرکت تولید پوشاک مردانه به نام شرکت هیتمن (Hitman) شروع به کار کرد. سپس او به عنوان طراح لباس برای شرکت نینو سروتی (Nino Cerruti) کار کرد و پس از آن در اواسط دهه 1960 به عنوان یک طراح مستقل (freelancer) شروع به کار کرد.

تاسیس جورجیو آرمانی

در سال 1975 جورجیو آرمانی شرکتش را به همراه دوستش سرجیو گالئوتی تأسیس کرد. در اکتبر همان سال، این شرکت اولین مجموعه لباس های مردانه آماده بهارۀ خود را ارائه کرد. در تابستان سال بعد، آنها مجموعه لباس های زنانۀ خود را منتشر کردند.

بطور کلی هدف جورجیو آرمانی را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد:

“ کیفیت، ظرافت و سبک های متنوع با جذابیت جهانی.”

راه اندازی امپریو آرمانی

امپریو آرمانی با مشاهده موفقیت چشمگیر جورجیو آرمانی، در اوایل دهه 1980 راه اندازی شد. علاوه بر مجموعه های لباس آماده و مُدهای متنوعش، لباس زیر زنانه، لباس شنا و لوازم تزئینی امپریو تا سال 1982 در این برَند گنجانده شد.

امپریو آرمانی یک برَند تابع از خط تولید آرمانی است که بازار جوانان، به ویژه افراد 20 تا 30 ساله را هدف قرار داده است که قیمت محصولات آن به طور قابل توجهی ارزان تر از برَندهای تابع دیگر آرمانی است.

 

 ساعت زنان اسپرت ارمانی

 

ساعت های امپریو آرمانی در کجا ساخته میشوند؟

چون که امپریو آرمانی یا به طور کلی خط تولید آرمانی، مهارت و تخصص زیادی در تولید ساعت ندارند، صرفاً بر طراحی ساعت های خود نظارت میکنند و دخالتی در تولید آن ندارند. به همین دلیل، گروه Fossil مسئول تولید و توزیع ساعت های امپریو آرمانی است که فعالیت تولید آن ها در جنوب چین صورت می گیرد.

گروه Fossil نیز برای توسعه بیشتر در سبد محصولاتشان با محصولات سوئیسی به سوئیس منتقل شده است. حالا آن ها از امکانات مونتاژ، ساخت قاب، طراحی و نمونه سازی اولیه سوئیسی برخوردار هستند. همچنین آن ها یک ساختمان مرکزی در شهر بازل در سوییس دارند که دارای ساختمانی است که مرکز اصلی آن برای کلیه فعالیتهای اروپایی در آن قرار دارد.

علاوه بر امپریو آرمانی، گروه Fossil لوازم جانبی دارای مجوز را برای برَند های دیگر نیز تولید می کند، از جمله Skechers ، Karl Lagerfeld ، Michael Kors ، Marc Jacobs ، DKNY ، Diesel و Kate Spade New York.

بعد از چند سال گروه Fossil توزیع ساعت به طور مستقیم به برَند های مربوطه و یا از طریق مراکز توزیع خود در سراسر جهان را دنبال کرد.

در رابطه با استراتژی و راهبردهای استفاده شده در این زیر برند (امپریو آرمانی) ، باید عنوان کرد که آرمانی از ابزارهای نوآورانه مانند تبلیغات تلویزیونی و آگهی‌ها و پوسترهای بزرگ خیابانی استفاده کرد. او هم‌چنین در صنعت فیلم شروع به همکاری با فیلمسازان کرد، نه تنها فقط برای این‌که محصولات خود را نمایش دهد بلکه بتواند تسریع بخش خلاقیت و ابتکار در زمینه پوشاک باشد.

این برند برخی از ستاره‌های مشهور (سلبریتی‌ها) را به این دلیل که مدل کارهایش باشند، جذب کرده است مانند دیوید و ویکتوریا بکهام، کریستیانو رونالدو، رافائل نادال، مگان فاکس و ریحانا.

ساعت امپریو آرمانی 

 در بوتیک‌هایی که در سراسر دنیا وجود دارند عمدتا برچسب برند آرمانی در خط دوم تابلوی آن‌ها وجود دارد و هم ‌چنین این گروه درجشنواره هفتگی لباس در میلان ایتالیا نیز نقش برجسته‌ای دارد.

 مرکز مبادلات آرمانی

مرکز تبادلات جهانی آرمانی در سال 1991 آغاز به کار کرد و هدف آن بدست‌ آوردن بازار انبوه آمریکا با استفاده ازمحصولات ساده و ارزان قیمت بود.

آقای آرمانی اخیرا اعلام کردند که قصد دارند در سال پیش‌ رو سرمایه ‌گذاری‌ هایی بر روی برند خود انجام دهند، به ویژه که در حال حاضر تمام سهام شرکت آرمانی تحت اختیار او است. این کار به منظور رسیدن به یکپارچگی پایدار در سود برندهای متعلق به گروه آرمانی انجام گرفته است.

ساعت مچی امپریو آرمانی 

 تحلیل آقای آرمانی درباره این گزارش بدین صورت بود: " با توجه به بازخوردی که محصولات ما در بازار داشتند، موفقیت کسب شده در برند ما به توانایی آن در ایجاد اتحاد و یکپارچه‌سازی در خلاقیت و فروش برمی‌گردد و این نتایج (درآمدها) گواه این موضوع هستند. با توجه به سودآوری و حجم نقدینگی که دراختیار ما قرار دارد این امکان برایمان فراهم می‌شود تا در امر سرمایه‌گذاری در راستای توسعه محصولات خود سرعت ببخشیم."