0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
آیا ساعت‌های دنیل ولینگتون ارزش خرید را دارند؟

اگر شما یک انسان آسان‌گیر و مدگرا هستید

اگر شما فردی هستید که همیشه با جدیدترین مد روز همراه می‌شوید، در این صورت پاسخ این سوال مثبت است. مطمئناً یک ساعت دنیل ولینگتون به خوبی می‌تواند لباس‌های قشنگ و مطابق با مد روز شما را کامل کند. همچنین باید اعتراف کنید که داشتن یک ساعت مشابه با ساعت سلبریتی محبوبتان، باعث می‌شود که احساس موفقیت و محبوبیت داشته باشید.

همچنین اگر عکس ساعت مچی خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید، در کنار اینفلوئنسرها و افراد مشهور دیده خواهید شد. این باعث می‌شود که شما نیز به گروه طرفداران دنیل ولینگتون ملحق شوید. فقط فراموش نکنید که هشتگ #danielwellington را در زیر پست خود قرار دهید.

ساعت‌های DW نه تنها از محبوبیت زیادی برخوردارند، بلکه ظاهر بسیار زیبایی هم دارند. این ساعت‌ها ساده، مینیمالیستی و ظریف هستند. با این حال اگر بندهای ناتو را به آن ببندید، ساعت شما به یک ساعت کژوال تبدیل می‌شود. ساعت‌های DW زمان را به شما نشان می‌دهند، پس دیگر نیازی نیست که به گوشی خود نگاه کنید. اگر فقط همین چیزها را از ساعت خود انتظار دارید، در این صورت دنیل ولینگتون می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

اگر شما یک فرد مینیمالیست هستید اما ویژگی‌های خاصی را در نظر دارید

اگر شما به دنبال چیزی بیش از یک وسیله‌ی تزئینی هستید، در این صورت برند DW برای شما مناسب نیست.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به ویژگی‌های اضافه‌ی ساعت‌ها اهمیت می‌دهید، در این صورت بهتر است که به سراغ ساعت‌های Skagen بروید. ساعت‌های Skagen  تقریباً در محدوده‌ی قیمت یکسانی قرار دارند، شما با خرید یکی از این ساعت‌های دانمارکی می‌توانید از ظاهر مینیمالیستی مشابه با ساعت‌های DW برخوردار باشید و هم از مجموعه‌ ویژگی‌ها و مواد بهتری بهره‌مند شوید. بیشتر ساعت‌های اسکاگن از تیتانیوم ساخته شده‌اند، بنابراین بسیار سبک و شیک هستند. همچنین ساعت‌های اسکاگن دارای ویژگی‌هایی مانند نمایشگرهای sub-eye، کرونوگراف و حتی ساعت جهانی هستند.

اگر شما یک کلکسیونر مبتدی هستید

در این صورت بدون شک باید به دنیل ولینگتون نه بگویید. به احتمال زیاد تا الان خودتان از موتور کوارتز ژاپنی این برند ناامید شده‌اید. معمولاً کلکسیونرها به ساعت‌هایی که با موتور مکانیکی کار می‌کنند بیشتر علاقه دارند. شما کسی هستید که نحوه‌ی قرارگیری چرخ‌دنده‌های کوچک در کنار هم و نحوه‌ی کارکرد آن‌ها برای نشان دادن زمان را ستایش می‌کنید. بنابراین یک ساعت امگای قدیمی برای شما مناسب‌تر خواهد بود، یا می‌توانید برندهای درجه یک سوئیسی مانند همیلتون ، اوریس یا تیسوت را انتخاب کنید. حال که صحبت از ساعت‌های سوئییسی مد روز شده است بهتر است به ساعت سواچ نیز نگاهی بیندازید. برند سواچ با مدل‌های منحصر به فرد و شیک و سوئیسی خود، DW را شکست می‌دهد. برخی از نسخه های محدود این برند در حال حاضر به عنوان کالاهای کلکسیونی شناخته می‌شوند.